Átokból való felszabadítás imája

Átokból való felszabadítás imája

Úr Jézus Krisztus! Hiszem, hogy Te az Isten fia vagy, az egyetlen út Istenhez, aki meghaltál az én bűneimért a kereszten, és feltámadtál értem a halálból. Hiszem, hogy azáltal, amit értem tettél, mint Megváltóm, a sátán ellenem felhozott követeléseit eltörölted a kereszten. Ezért Uram, Jézus, Rád bízom magam és megígérem, hogy téged szolgállak és Neked engedelmeskedem. Ezért ellene mondok a sötétség minden gonosz erejének, amely bármi módon bejött az életembe, akár saját cselekedeteim, akár családom, őseim tettei által vagy bármi más módon, amelynek nem vagyok tudatában. Bármely árnyék, bármely gonosz erő legyen is az életemben, most megtagadom azokat, Uram. Elutasítom és tovább nem vetem alá nekik magam. Az Isten Fia, Jézus Krisztus hatalmas nevében ítéletet tartok minden engem kínzó és fogva tartó erő felett. Elszakítom magam tőlük és tökéletesen szabaddá teszem magam erejük hatalmától. Ehhez segítségül hívom Isten Szentlelkét, hogy teljesen és tökéletesen vegyen uralmat felettem, megszabadítva és elszakítva engem a gonosztól, mivel ezt egyedül csak Isten lelke tudja megtenni. Jézus Krisztus nevében. Ámen.


Fotó