Litánia az alázatosságról

A Pálos szerzetesek szerdai napi imája

Litánia az alázatosságról


Fotó


Szelíd és alázatos szívű Jézus, hallgass meg engem!

A kívánságtól, hogy becsüljenek, szabadíts meg óh Jézus!
A kívánságtól, hogy szeressenek, szabadíts meg óh Jézus!
A kívánságtól, hogy keressenek, szabadíts meg óh Jézus!
A kívánságtól, hogy tiszteljenek, szabadíts meg óh Jézus!
A kívánságtól, hogy dicsérjenek, szabadíts meg óh Jézus!
A kívánságtól, hogy előbbre helyezzenek, szabadíts meg óh Jézus!
A kívánságtól, hogy tőlem tanácsomat kérjenek, szabadíts meg óh Jézus!
A kívánságtól, hogy tetszést nyerjek, szabadíts meg óh Jézus!
A kívánságtól, hogy megkíméljenek, szabadíts meg óh Jézus!
A félelemtől, hogy megaláznak, szabadíts meg óh Jézus!
A félelemtől, hogy megvetnek, szabadíts meg óh Jézus!
A félelemtől, hogy eltaszítanak, szabadíts meg óh Jézus!
A félelemtől, hogy megrágalmaznak, szabadíts meg óh Jézus!
A félelemtől, hogy elfelednek, szabadíts meg óh Jézus!
A félelemtől, hogy kinevetnek, szabadíts meg óh Jézus!
A félelemtől, hogy kigúnyolnak, szabadíts meg óh Jézus!
A félelemtől, hogy meggyanúsítanak, szabadíts meg óh Jézus!

Hogy másokat jobban szeressenek, mint engem, engedd ezt akarnom óh Jézus!
Hogy másokat jobban becsüljenek, mint engem, engedd ezt akarnom óh Jézus!
Hogy másokat mindig jobbnak és engem kevésbé jónak tartsanak, engedd ezt akarnom óh Jézus!
Hogy másokat használjanak és engem mellőzzenek, engedd ezt akarnom óh Jézus!
Hogy másokat jobban szeressenek, mint engem, engedd ezt akarnom óh Jézus!
Hogy másokat magasztaljanak és engem elfeledjenek, engedd ezt akarnom óh Jézus!
Hogy másokat mindenhol előnyben részesítsenek, engedd ezt akarnom óh Jézus!
Hogy mások szentebbek legyenek, mint én, én csak annyira szent, amennyire csak lehetek, engedd ezt akarnom óh Jézus!

Óh szelíd és alázatos szívű Jézusom, irgalmazz nekem!
Óh szelíd és alázatos szívű Jézusom, hallgass meg engem!
Óh szelíd és alázatos szívű Jézusom, alakítsd szívemet a te Szent Szíved szerint!
Amen.